Reply To: Why Islam?

FORUMS

Home Forums Why Islam? Reply To: Why Islam?

owen666
Guest

Mitt vitnesbyrd om hvordan jeg ble Illuminati -medlem. Jeg vil la folk som ønsker å bli med i den store Illuminati vite hvordan et godt Illuminati -medlem har hjulpet meg. Han heter Lord Morgan. Hjelper meg med å få livet tilbake fra dødsfasen. Utladet etter ca 5 år og seks måneder. Etter å ha blitt forrådt av så mange medlemmer av Illuminati. Gjennom årene var jeg håpløs og økonomisk på gulvet. Men en dag mens jeg surfer på internett, kom jeg over stillingen som Great Illuminati -medlem, Lord Morgan, og sa at hvis du var medlem av Great Illuminati, kan du være berømt, rik og vellykket i livet. Umiddelbart tok jeg kontakt, og jeg forklarte alt for ham, og han anbefalte meg og hjalp, og jeg betalte for medlemsregistreringsskjemaet som ble brukt for å starte meg, og jeg ble innviet i den store nye verdensorden for Illuminati. Etter det ga de meg alle retningslinjene og fortalte meg at etter oppstart vil alle nye medlemmer bli belønnet med en sum på $ 1.000.000 i kontanter. Ved hjelp av Lord Morgan. Jeg ble fullt ut initiert som et fullt Illuminati -medlem. Hvis du har mislyktes med svindlere før eller leter etter noen som kan hjelpe deg med å bli med, er mitt råd at du prøver Lord Morgan. Det er din beste sjanse til å bli det du vil i ditt fremtidige liv. Kontakt ham på e -post: feliamorganilluminati@gmail.com eller WhatsApp +2348056051569.